Hejdå Club del Mar, vi ses nästa sommar igen

Skepp å hoj alla läsare!

Jag tänkte berätta, och visa er lite från utomhusdiscot Club del mar. Det är alltså är vår utomhusklubb som vi har haft på helgerna under sommaren här på Cinderella. Det betyder svalkande drinkar, ljumma sommarvindar och skön klubbmusik som våra DJ´s bjuder på under bar himmel på akterdäck. Förra helgen så var det dock sommarens sista Club del mar. Jag och min kollega Anders, som jag jobbar med i taxfree gick ute en stund på däck för att ta lite luft och även se hur läget var på Club del mar. Det var väldigt mycket folk och riktigt härlig stämning. Bra musik och alla dansade och hade roligt. Det var även ganska varmt ute så det var nästan liiiiite ”utomlands-feeling” (ja, och då menar jag inte utomlands som i Finland, där vi var… he he) ☀

Jag tog några bilder för att visa er hur det såg ut, det är ganska svårt att få till några bra bilder (med mobilen) i mörker och med en massa strålkastare i olika färger, så kvalitén är sådär. Men ni ser iallafall att det var bra drag där. 🙂

Lilla baren utomhus…
Dj-båset på Club del mar.
Massa dansglada passagerare.

Och ett litet filmklipp… 🙂

Ha det fint, vi hörs snart igen 👋

//Elenor

2 thoughts on “Hejdå Club del Mar, vi ses nästa sommar igen”

  1. Hej till alla som var 18/8 19/8/2017 på Loveboat resa Cindirella!!!!
    Det var en fantastisk resa och jag hittade min dröm man.Men jag bli blyg för att berätta till honom.Vill träffa dig igen,DU som bodde på rum 1002 från Stockholm och som glömde att berätta till mig ditt telefonnummer,… Vill ni hjälpa mig att hitta honom?Tack!!! Stor kram till alla Tere 0737277380

    Gilla

Kommentera

