En härlig helg på Cinderella…

Hej!

Ännu en helg på Cinderella har firats. Nationaldagshelgen bjöd på fint väder, underhållning och god mat.

Jag fick prova nya menyn i restaurang Seaview som var supergod. Lammet är nog det godaste jag har ätit på länge! Och desserten ”Smultrondröm” ska vi inte ens tala om. Och då säger jag det inte bara för att jag jobbar på Viking Line.😋

Dessert
Desserten ”Smultrondröm” var mumma

Vi testade även brunchen i Viking Buffet, perfekt för morgontrötta som inte orkar gå upp till tidig frukost, den serveras fram till kl 14.00! Brunchen innehåller det bästa från frukostbuffén och även lite fler ”lunchiga” rätter. Kaffe, te, öl och vin ingår förstås.

Vacker utsikt från Viking Buffet
Vacker utsikt från Viking Buffet

I helgen dök även Robin Bengtsson från Melodifestivalen/Eurovision upp i Étage. Det var fullt ös vid scenen när alla ville få med honom på bild och sjunga med. 🎤🎸

Nu ser vi fram mot nästa helg. Vi hoppas att få se er ombord! 🙂
//Elin

 

 

3 thoughts on “En härlig helg på Cinderella…”

  1. Oj vad längtar till Cinderella, jag älskar frukost på båten det är så gott 😋 jag skulle åka med min kompis hade planerat så mycket vi skulle göra på Cinderella, men jag hamnade till sjukhuset istället, men jag kommer igen, bara tanken på maten på Cinderella kryssning gör mig så glad. Det mat lagas proffsigt, ni är bäst ✌ kram ❤️

    Liked by 1 person

Kommentera

